Klacht

Je klopte aan bij het CLB en je bent niet tevreden? Heb je een klacht?

Ga daarover zeker het gesprek aan. Samen komen we er wel uit.

 

  • Bespreek het in de eerste plaats met de CLB-medewerker die je begeleidt. Je kan bij hem of haar steeds terecht voor meer informatie of vragen over genomen beslissingen.
  • Ben je niet voldoende verder geholpen door de CLB-medewerker? Neem dan contact op met onze directie, Mevr. Fran Geedts of Mevr. Lien Vanmaele.(Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.).   
  • Kom je na overleg met de directeur niet tot een oplossing, of gaat de klacht over de directeur zelf, dan kan je vervolgens een officiële klacht indienen bij de Algemeen Directeur van de scholengroep.  De Algemeen Directeur van onze scholengroep Impact is dhr. Wim Van Kerckvoorde (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.)
  • Ben je niet tevreden over het resultaat van de klachtenbehandeling of de geboden oplossing door de algemeen directeur? Dan kun je tot slot een klacht indienen bij de Vlaamse Ombudsdienst, Leuvenseweg 86 , 1000 Brussel. Je kan hen gratis bereiken op het telefoonnummer 1700, en dit elke werkdag van 9 tot 19 uur.

Heb je vragen over de toepassing van de diverse procedures? Stuur dan een e-mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

.